BRIST PÅ LIV!

Det här var länge sen, och jag är sjukt rastlös så därför passar jag på att skriva. Men den stora frågan är om vad?
Vem är jag? Vad gör jag? emmh... Vad håller jag på med????
Jag sitter iallafall hemma i mitt kök och gör INGENTING. jo någonting gör jag, jag petar på mitt tangentbord så det kommer bokstäver som ni sen läser. Okej jag ska erkänna jag ÄR inte normal.

Ärligt nu, om någon timme ska jag åka till Alphyddan på konfermationsläger, det ordet var joibbigt att skriva! Jaa och vad vi nu ska göra där vet jag inte. Eller jo hela vekcan har dom bett om att "vi ska lära känna gud bättre" och laala... Men med det trevliga folket, och härligt väder bli det säkert toppen. Får man hoppas på, hehe... Vad ska jag göra nu, det är 17.8 gr i skuggan, kanske borde jag gå ut? hmmm, nej nu vet jag vad jag ska göra, föna mitt hår. Gud så intressant eller vad säger ni?...

Jaaa ni, nu ser ni hur tråkigt man får ha det här hemma i Östertälje...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0